Followers

Sunday, March 18, 2012

Cukup Sekali Gaduh. Done!

Hm hmm knp rasa macam sebak sgt ni
Atotooo, itew shedih ahh sebab .... sebab
Em k, itew gaduh dgn Amy buat pertama kalinya dalam sejarah kamus cinta "RARAMY" ;P

3 bulan dgn dia, tak pernah sekali pun kitorang gaduh
Memang happy ending macam cerita cinderella dah.
Tapi for the first time kitorang gaduh haritu. Pfffttttt --'

2 hari berturut-turut kitorang dush-dush boom (gaduh)
Rasa mcm dah nyawa-nyawa ikan je relay kitorang masa tu :')

Dia byk kali minta maaf, tp rara yg ego. Berlagak taknak maafkan
Keraskan hati ni. Tutup rapat-rapat taknak maafkan dia punya pasal
Mmg tashing habis masa tu. Semua salah rara kan? K paham.



Kunun nak mintak simpati kengkawan. Phuiiii ~
(tengok apa Amy comment :-D)


Bila tak gaduh, nak gaduh. Kununya tak syok kalau takde fight
Sekali bila dah gaduh betul-betul. Menangis sampai takde suara
Ha lagi sekali padan muka untuk kau rara. Hmm sho sad of me :3

Cukup lah tu gaduh, lembutkan hati and maafkan dia
Lepas dah berbaik buat mcm takde apa benda yg berlaku
And kembali kepada happy ending of our love story :*

Penat dah gaduh-gaduh and now masa untuk manja-manja
Meoww meowww. Alolooo sewius rindu angat angat
Dah dua hari tak dpt manja-manja. Mwehehe kegedikskan.




Bila dah berbaik, mula lah nak sent benda shuwet-II dkt wall
Kunun mmg bahagia habis lah sebab dah berbaik semula :-D

Lepas kes gaduh tu, hari-hari jumpa hari-hari gelak
Setiap masa asyik dgn dia. Seminit pun taknak renggang
Petang jumpa, malam jumpa. Harini jumpa esok pun jumpa
Har har har.

Dan disebabkan tu, membuatkan ada seorang makhluk yg tidak berpuas hati dgn keakraban kami berdua. Alahai apa lagi ni -,-"
Kawan mula rasa dirinya dipinggirkan.


UNTUK KAU KAWAN :

K dah knp kau rasa cemtu wahai kawan?
Nak kata aku pegi dating 2 orang. Tidak sama sekali
Asal aku jumpa dia, kau mesti ada sekali
2-2 aku layan sama rata. Sikit pun takde yg kurang.

Mana dia bawak aku, aku mesti bawak kau
Lepastu tetiba kau boleh cakap yg aku pentingkan dia
What the heck -,-

Bila kau keluar dgn bf kau, ada kau bawak aku?
Bila aku teman kau date dgn bf kau then kau suruh aku balik sorang-sorang, tengah-tengah malam pulak tu, pernah aku melenting? Sikit pun tak kan. Bila aku sedih then aku nak kau ada dgn aku, apa yg kau cakap "Sorry la, aku dkt sendayan ni. Rumah mak mentua aku. Taktau lah bila balik."

Lepastu kau boleh cakap yg aku pentingkan bf aku
Semuanya sebab masa kau break dgn bf kau, aku bergurau dgn bf aku
Tlg fikir yg kitorang baru je okay masa tu. At least aku tak abaikan kau
Aku tanya kau knp, kau okay tak sume then kau terus pegi tempat lain.

Maaf, kalau kau terasa. Takde niat nak abaikan kau kawan
Satu je aku mintak, tlg ubah peragai kau. Fikir sape yg slalu abaikan sape.

BYE!


No comments:

Post a Comment