Followers

Wednesday, March 7, 2012

Aku tak kuat bila kau jauh :'3

Dah 1 minggu 1 hari aku tak jumpa kekasih hati -Amy-
Dan sudah 72 jam bersamaan 3 hari kitorang tak contact.

Sayang, aku rindu kau sgttttt :'( Maafkan aku sebab abaikan kau
Seminggu tak jumpa semuanya gara-II aku. And for sure aku menyesal sgt
Please balik cepat. Aku takboleh sorang-II cani. Aku tak kuat bie :'/

Ada seribu satu sebab knp aku taknak jumpa dia. Yg pasti mmg alasan munasabah
Skrang hari asyik hujan, asal aku nak jumpa dia je mesti hujan.
K sedih. Lap hingus. Sobb sobb  :'(

Esok tu ingat nak jumpa tapi malang tak berbau
Dia boleh pulak excident. Tulaa hujan-II pegi kelua
Kan tu makan dia. Sumpah geram!
Lepasni nak keluar jgn bawak motor. Bawak je kereta tu -,-

Keshian nengok bie itew aww, dia tgh shakit. Hmm mengada
Dan disebabkan hal tu, aku suruh dia rehat dkat rumah
Seorang girlpren yg sgt ambik berat. K tahu tu ;p

Hari demi hari mcm-II halangan yg kitorang dapat
Petang nak jumpa tapi dia keje, bila malam hujan pulak
Paham tak yg aku tgh rindu sgt niiiiiiiiiii :'(

Esok tu dia cakap tak kira apa yg jadi dia nak jumpa aku jugak
Wehiiiii happy angat-angat. esok itew jumpa buah hati itew
Be jelly ;p

Tapi tunggu punya tunggu dia tak contact-II aku
K dah apehal dia tak contact-II aku seharian ni
Tak pernah dia buat peragai macam ni. Benggang dah ni !
Credit takde nak call msg sume. Eeeeeeee mana kau ni bie -,-'

Lepak dgn Ema sampai malam then malam tu balik aku stret online
Update status maki-maki, marah-marah geram sume.
Lpastu tetibe membe dia im aku then dia cakap nak bagitau pasal Amy
Hm dia nak bagitau apa ni? Sumpah aku takot nak dengar
Aku taknak benda yg sama mcm ex aku buat dulu berulang balik :')

Membe dia boleh ckp taknak bagitau sume, takot aku sedih la bagai
K, kau jgn buat aku jem brado. Kau boleh cite tak asal dgn boipren aku
Jangan buat aku macam orang bodoh. Aku tgh geram ni. Kang aku shoot sorang-II
#Abaikan kebajetan itu -,-

Aku stret call membe dia then tanya mana boipren aku sume
Then dia cakap bukan taknak bagitau tp takot aku sedih kalau dia bagitau mana bf aku
Dalam otak ni dah mcm-II benda buruk yg aku fikir. Then aku ckp dkat membe dia
"Hm nak bagitau ape? Ohh k tahu. Amy curang gak eyy mcm *%@~ dulu? :'(

Lepastu membe dia stret ceritakan hal sebenar dkat aku. Dia cakap Amy tak curang langsung tapi dia tgh ada masalah lagi teruk dari curang tu sume. Sumpah tersentap gila masa aku denga apa yg membe dia cakapkan tu. Ya Allah menangis aku kejap. Sumpah aku terkejut bercampur sedih :'(

Knp takde sorang pun membe-II dia yg bagitau dkat aku. Seharian aku tggu dia mcm org gila. Aku tunggu punya tunggu alih-II ni cerita yg aku dapat. Sayanggg, apa sume ni? Asal jadi cani? Aku tak kuat dengar sume benda ni sayang :'(

Kau dah janji nak jumpa aku, kau dah janji nak lepaskan rindu tapi knp kau tak buat?
Knp benda-II cani yg aku dengaa? Seharian baru aku dpt tahu benda ni. Apa sume ni !!! :'(

Aku minta maaf sebab layan kau teruk sgt haritu sayang. Aku takde mud haritu
Kau paham aku kan? Kau sikit pun tak marah dkat aku kan sayang
Kau sabar je dgn sume peragai aku tu :') Aku minta maaf sgt-sgtttt dkat kau bie :'(

Betul cakap org bila ada depan mata kita tak hargai, bila dia pergi jauh baru kita sedih
K sayang, mmg aku sedih sangat bila teringat dkat kau
Setiap hari aku menangis, 2 hari aku tak makan sebab fikirkan kau
Kau sekali pun tak pernah tinggalkan aku lama-II cani
Aku rindu kau sgt bie :'( Tolonglah balik cepat
Aku nak peluk kau, and aku nak cakap yg aku sayang kau sgt :'(

Selama kau takde, membe-II kau yg bagi aku semangat sayang
Diorang bawak aku mana je diorang pegi, sebab diorang taknak aku sedih sorang-II
Terima kasih Yaya, Eymal, Iwan, Apiz and Jimmy. Kauorang terbaik sbb buat aku gelak-II :')
Selain membe-II kau, lagu kita jugak jadi peneman bila aku rindu dkat kau sayang
Setiap hari aku dengar lagu kita sayang. Sumpah aku rindu kau sangat-sangatttttt :'/



Tengok sayang apa yg aku buatkan untuk kau :')


Membe-II kau cakap aku dah angau gila. Kababian sungguh membe-II kau sayang
Ni sume aku buat sebab aku rindu kau sgt. Diorang suka sgt perli aku sayang
Nnt kau dah balik, kau tlg shoot diorang tauu? Hmmm.

Amy, tolong paham susah macam mana pun awak
kite selalu ada dgn awak sayang.
Nnt awak dah balik, kite janji 24/7 kita dgn awak
Seminit pun taknak renggang. Boleh kan sayang? :')

Sayang kite dekat awak makin hari makin bertambah
Awak buat kite sedih bila fikirkan awak, itu tandanya kite dah betul-II sayang awak Amy :')
Tolong balik cepat, kite nak makan sama-II dgn awak. Kite nak awak suapkan kite :')
Rindu dkat awak makin hari makin bergunung tahu tak sayang. 
Kite tggu awak balik sayang :')

I MISS YOU,
I LOVE YOU SO MUCH AMY !
:* 

No comments:

Post a Comment