Followers

Tuesday, May 22, 2012

Kau yg terbaik sampai bila-bila :')

Genap 5 bulan then kite putus. Hilang sumenye dari kau :')
Sumenye salah aku. Aku mengaku tu. Maaf!
Tapi knp kau ✗ boleh bagi aku peluang untuk betolkan salah aku mcm mana peluang yg pernah aku bagi dkt kau dulu :')

Masa break kau ckp aku perempuan yg paling kau sayang sgt selain dari family kau. Tapi knp senang sgt kau cari pengganti aku? Mcm mana sayang kau yg 5 bulan tu boleh hilang mcmtu je? Pulangkan balik hati aku yg kau dah ambik tu. Aku mohon :'(

Mane sume janji-janji kau dkt aku? Knp senang sgt kau buang sume tu :') Sabtu ni birthday aku, sape nk teman aku pegi kfc? Sape nk sambot birthday aku? Knp kau mesti tipu aku? Knp kau mesti bagi aku harapan lepastu kau punahkan sumenyeee :'( 5 bulan dgn kau sekali pun ✗ pernah renggang. Setiap hari jumpe, setiap hari msg. Kau yg terbaik pernah aku dpt, mcm mana aku nk lupekan kau? Ya allah, aku betol-2 ✗ kuat dgn sume nih :'(

Knp skrang kau dah lain? Knp skrang kau asyik maki-maki? Mcm mana kau boleh hilangkan sayang kau yg teramat sgt dkt aku dulu? Kau bukan lagi Amy yg penyabar yg pernah ada dgn aku selama 5 bulan dulu :') Kau bukan lagi lelaki yg selalu cakap dia sayang aku lebih dari apa yg dia ada :') Kau dah berubah lepas duduk langkawi. Sgt berubah :'( Aku menyesal sebab bagi kau pergi sana. Sumpah menyesal sgt :'(

Lepasni sape nk suruh aku janji jgn tggalkan dia? Sape nk suapkan aku kalau aku lapar? Sape aku nk tanya "knp dkt ampangan nih ada bau koko?" setiap kali jalan-2 :'( Dkt sape aku nk cakap kalau aku rindu? Sape nk belikan aku 100 plus kalau aku pening? Sape lagi yg nk dtg rumah aku hari-hari bawak pegi lepak warisan? Knp senang sgt kau lupekan sume kenangan kite sayang :') Knp senang sgt kau cari kenangan baru :'(

Aku ✗ boleh tulis panjang-2. Aku sedih dgn sume nih :'( Sedih sgt!
Aku harap kau bahgia dgn gf baru :')
Harap dia lagi baik dari aku :')
Maaf sbb aku ✗ cukup sempurna untuk kau :')
Semua kenangan kite aku akan simpan sampai bila-bila :')

Selamat tinggal kenangan indah :'(
Selamat tinggal bekas buah hati :'(
I will miss you my love :')

No comments:

Post a Comment