Followers

Thursday, May 24, 2012

Semakin Melupakan Semakin Pedih.

Alhamdulillah. Skrang luka dkt hati dah semakin pulih
Walaupun belum lagi pulih sepenuhnya :')
Sisa-sisa luka yg kau bagi masih lagi ada
Segala kenangan kite masih belum terpadam
Gambar-2 kite masih ada lagi disimpan
✗ mampu nk buang sume tu dlm masa yg singkat :')

Kau semakin bahagia dgn hidup dan kenangan baru
Aku masih lagi teringat-2 kenangan lalu
Kenangan yg mungkin ✗ kan dpt dipadam :')
Setiap hari hanya berharap kau akan kembali
Setiap hari menunggu bila agaknya rasa sayang kau yg dulu akan dtg semula :')
Andai satu hari sayang kau dtg balik, dgn rela hati aku terima sayang kau tu. Aku akan sentiasa cuba untuk jadi lebih baik dari sebelumnyaa :')
Tapi aku tahu tu sumee hanya angan-2 yg ✗ kan pernah same sekali jadi kenyataan
"Tlg sedar dari mimpi Raa! Dia bukan milik kau lagi. Dia dah semakin bahagia dgn patner baru dan ✗ kan pernah sekali pun dia dtg balik untuk sayang kau mcm dulu :'(

Luka lama masih lagi ada, masih terasa sakit
Tapi belum pun luka lama pulih, kau dah bagi luka yg baru. Yg tersangat perit bagi aku :'(
✗ dapat aku nk tanggung rasa perit nih!
Aku cuba untuk lupakan kau mcm mana kau lupakan aku :')
Aku cuba hilangkan sayang ni mcm mana sayang kau yg dah hilang tu
Tapi aku ✗ boleh. Aku ✗ dpt rasa ape yg kau rasa
Semakin aku lupakan, semakin byk rindu yg aku rasa
Maafkan aku sbb ✗ dapat lagi lupekan sumenye :')
Knp kau mesti jadi sekejam nih Amy! :'(

Mulut senang kata benci, menyampah dkt kau
Tapi hati? Sikit pun ✗ boleh nk hilangkan rasa sayang yg pernah ada dulu :')
Setiap hari menangis bila teringat dkt kau
Kau ✗ pernah rindu, kau semakin bahagia dgn perempuan lain. Tp knp aku ✗ boleh buat benda yg sama mcm kau Amy? Knp?! :'(
Hati aku betol-2 sakit. Sakit dgn sume sayang kau yg pernah ada dulu :'(
Aku ✗ ready nk sayang sesape masa mula-2 kenal kau dulu. Aku takot nk kenal kau sbb aku aku ✗ ready nk sakit lagi masatu :')
Tapi hari demi hari kau buat sayang ni semakin bertambah. Kau buat aku yakin yg kau ✗ kan pernah sakitkan hati aku
Tapi baru 5 bulan kau dah buang sayang yg pernah kau bagi dkt aku dulu. Kau berubah jadi org yg ✗ pernah aku kenal selama dgn kau dulu
Aku terkilan dgn sume yg keluar dari mulut kau skrang :-(

Dulu masa kite baru sebulan kau bagi aku rantai, kau pakaikan rantai tu untuk aku
Kau pegang tangan aku dari mula kite dkt kedai makan tu sampai kite balik
Mastu first kite pegi keluar sambot monthsary same-2 sampai kena kejar dgn anjing
Aku peluk kau tp kau tergelakkan aku
Kata kau benda yg jadi tu comel :')
Kau jaga aku, kau buat aku rasa selamat bila dgn kau
Aku ✗ tau knp aku rasa tenang sgt bila dgn kau
Aku rindu sume perhatian & sayang kau yg dulu Amy. Rindu sgt! :'(
Kau lain dari lelaki yg pernah aku kenal. Hm.

Aku akan cuba untuk lupekan kau walaupun mmg aku ✗ kan boleh
Maafkan sume salah yg aku pernah buat sampai sayang kau hilang :')
Aku harap kau happy dgn gf baru :')
Jaga dia mcm mana kau jaga aku dulu :')
Sayang dia mcm mana sayang kau kt aku dulu :')

Last, aku sayang kau Amy. Sangattt! :'(
I hope that one day, you will back to me :')
Bye.

No comments:

Post a Comment