Followers

Thursday, January 5, 2012

buah hati Rara.

i love you you love me, we're a happy family
hiwhiw itew kan dah ada boipren baru. oyeah oyeahh


 L O V E 

aku sayang dia lebih dari sebelum-sebelum ni. 
sayang seribu kali sayanggggggggg
dia pengarang jantung hati aku yg sekarang.
semuanya dia sebab dia la segalanya 
muehehe jiwang karat. phuii geli :3

setiap hari dia teman aku, aku teman dia. muahaha teman ape ni?
hey heyyy aku tak percaya cinta, aku tak percaya C.I.N.T.A 
haha kay sho melalut ke laut ke ombak rindu dan badai
dahhhhhhh stop merapu -,-

kami setiap hari msg, msg setiap hari mmg la benda wajib
punya sayang aku dekat dia. Emma je la yang tahu :D

jeng jeng jeng ehem ehem nak tahu tak dia ni kan dia niiiii
dia ni la -A- iteww yg dirahsiakan selama berabad-abad lamanya
dan sekarang terbukti la dia -A- yg disayang-sayang selama ni. huahuahua

tah kenapa aku rasa happy sgt dengan dia skrg, aku suka dgn rasa skrg ni
kalau boleh aku nak rasa ni ada sampai ke akhir abad yg bakal dtg. 
perlahan-lahan dia tunjukkan sayang dia dkt aku. 
sumpah aku happy happy yg teramat :')

aku suka semua msg wish goodnight dia dkt aku, alahai sho shuweet bieyy <3
hihi aku harap dia yg final fullstop untuk aku, takmao laki-laki lain dah
aku cukup bahgia dgn dia skrg, cukup la dia sorang yg ada dlm hidup aku

# Bieyy, terima kasih untuk semuanya.
 awak sorang je yg ada dalam jantung hati kite skrg
 kite sayang awak, awak sayang kite & selamanya kite sayang-II

 Awak selalu suruh kite janji jgn tinggalkan awak kan? atototoooo
 kite janji selagi awak ada dgn kite, selagi tula kite sentiasa ada untuk awak

 Sayang, your're always be my everything.
 I'm promise.

 I LOVE YOU AMY 

No comments:

Post a Comment