Followers

Wednesday, January 4, 2012

Selamat Tahun Baru.

Happy New Year semua.
Rara dah lapasbelastahun. yiehaaaaa !
haha watlek Ra watlek tolong -..-


Azam tahun baru, nak stay dgn boipren sampai akhir zaman.
muehehe ape punya azam la tu merepek merepek.


Pagi pagi lagi pukul 6 dah bangun
dating dgn boiprenn itew kt depan rumah. hiwhiw
dating sbb malam dah tk dapat jumpa, itew nk pegi KL :(

Petang tu lepak bty dulu makan-makan minum-minum
kt kedai makan Apit cakap tk jadi pegi KL, lepak PD je
hm hmm sedihnyaaaaa. PD tu bile-bile pun boleh pegi
pentipuuu la dia ni. cakap nak gerak KL. Gewramm laa -,-

Dgn hati yg hiba kitorang pun masuk dlm kereta
lepastu Apit cakap "kite pegi KL la. aku saje pancing membe-membe aku"
hiwhiw syoknyaaaa

Sampai KL pegi rumah membe Apit. Ayip namanye.
Kitorang tggu dalam kereta punyalah lama. Alahaiii bosannya
lepastu stret gerak kedai mamak. tah ape tah name kedai tu -..-

lepak kedai mamak dekat nak dua jam. sumpah aku dah pasai
kejadah nak lepak lame-lame kt kedai mamak tu. jum ahh gerak
kang tak dapat tengok bunga api. hm hmm. haha

dari kedai mamak tu kitorang jalan kaki pegi Dataran Merdeka.
Jauh tahu tak, jangan ingat dkt kay? tu sume pasal jalan jem
rasa mcm nak suruh sesape dukung je, ehem ehemm dukung laa itew :P


tengok tuu penat tau jalan sampai sini. hihi



knp aku rasa mcm aku paling tinggi -..-



lai lai, meh pilih mane satu nak? aku jual. beli beli ~ 
muahahaha


Jangan cakap ape-ape. aku taching ni haha
*sape tau belakang tu ape? muahahaha :D


handphone takkan dapat dipisahkan, 
tetap msg boipren itew okay? hiwhiwhiw


Nah video bunga api omey omey :)


esok tu balik singgah PD pulak. oyeahhhh ~
hihihi Kbye



No comments:

Post a Comment