Followers

Friday, January 6, 2012

shiti fakkkkk.

hari ni keluar dgn membe baik yg dah lama tk jumpa
jum pegi dating dkt city park !
hew hew hew



ni laa membe baik yg dah lama tk jumpa tu -,-
harap maklom "kawan baik" bukan boipren okay


harini aku bangun lambat dlm pukul 12 lebih
ohmaigod kalau nenek aku tahu, mmg habis la kena ti-yaw
muahahaha

bangun pun sbb Ema call, ajak teman pegi ambik brg
bangun basuh muka gosok gigi then stret keluar pegi ambik ema
eeeuuuuu Rara tk mandi. boo boooo ~
malas nk mandi sebab nanti lambat. kelua kejap je pun :P

baru je keluar rumah Eyzat call ajak keluar lepak mane-mane
hm hmm hari dah la panas. gila ke hape kau
aku pun cakap ptg sikit keluar, sbb aku ada hal
alasan semata-mata. hihi hari panas la doll -..-

lepas hanta Ema ambik brg, stret balik call Eyzat terus
tanya kt mana pe sume then suruh dia dtg ambik dkt rumah

sampai-sampai je dia ajak pegi mcd jumpe ajip
dgn tanpa paksaan aku pun menolak mentah-mentah pelawaan dia
aku nak pegi city park kelua dgn kau bukan nak jumpe ajip tu. bingai !

kitorang pun stret gerak city park
tp itew gadoh dgn boipren itew tadi
sbb dia marah itew keluar dgn Eyzat
firts time dia marah itew, tp sebaik dah okay <3
muehehe topik ape ni? dah sambung balik

sampai city park cari port baik punya nk lepak
pheww punya la panas harini. astaga nak terbakar kulit

lepas dah dpt port lepak kitorang duduk-duduk and dia cerita pasal ex dia
info : dia mmg suka gossip mcm Rara. tu yg kitorang boleh ngam. harhar

lepas dah habes gossip-gossip semua kitorang pun bergamba-gamba
almaklomlaaa even dah 4 tahun kitorang kawan
tp tk pernah tgkp gamba sama-sama
kesian kan kami? hmm



gedik la kau Zat. eeeuuuuuu ~



knp aku lagi handsome dari kau? muehehe



ada mcm shuwett couple tk? huahuahua harapan -,-
aku sayang boipren aku sorang je. ni hanya kawan sampai akhirzaman



tak sah kalau pegi city park tk bagi ikan makan kay?
ikan semua pun dah gemok-gemok asyik makan je keje



Eyzat cakap ikan-ikan tu sume gemok mcm aku
hampeh kau Zat ! aku bukannya gemok sgt
ikan-ikan tu lagi gemok dari aku tau :3


pukul 6 lebih cemtu dia hanta aku balik
malam tu keluar dating dgn boipren itew pulak
rindu dia rindu rindu rinduuu. rindu bieyy itew
hihi Kbye :D


No comments:

Post a Comment